LOU ÇIKARTANA KADAR BUZ DOLU KÜVETTE KALDIM! Brawl Stars

Berat Ali Yılmaz

967 B görünümler193

    16.30 eğlence, 19.00 korku yayını: www.nonolive.com/24362829
    kromatik karakter lou çıkartana kadar buz dolu küvette kaldım kara gömüldüm videosu gibi çok komik ve eğlenceli video oldu iyi seyirler!
    Yayınlar: www.nonolive.com/24362829
    Discord: discord.gg/bRu7VBE
    Instagram: berataliyt
    Sponsorluk ve Reklam: berataliytsponsor@gmail.com
    Merhaba ben Berat Ali Yılmaz. Ağustos 2004 doğumluyum. Sizler için Brawl Stars videoları çekiyorum, abone olarak bana destek olabilirsiniz.

    katma Aylar önce

    YORUMLAR

    1. Berat Ali Yılmaz

      2 gündür depresyondayım yayına giremedim. Bugün sonunda depresyondan çıktım ve çok eğlenceli bir yayın yapacağım. 16.30'da farklı farklı oyunlar ile başlayıp 19.00'da Until Dawn'ın yapımcılarından Little Hope isimli seçimli korku oyununa başlayacağım. Hepinizi bekliyorum. Yayın linki: www.nonolive.com/24362829

      1. Şiyar kartal

        Q

      2. Handan Ünlü

        VJksoqjwpşj1ieieo2

      3. Çağrı Yıldız

        Abiiii abiii abiii abii kral

      4. Deniz Ada

        Suisu ışık 78ususiz

      5. Deniz Ada

        Su isizzkzuz jsks jsjkkzkzus iş ve bir ie

    2. Brawl_ Oyuncusu

      1 ay sonra berat ali Amber çıkana kadar ateş çebrerine giriceğim

    3. Ahmet Yiğit Altun

      Ben Lou çlkardlm

    4. Ömer Faruk

      ARKIŞLAR MERABA

    5. Sevda Demir

      Haklısın

    6. eymen batuhan başol

      berat ali ATA sözü . efekt verdim kendime fftfhygtdetuuudedfdgfshshhdjdhfdujfgfdgtdd

    7. defne temiz

      arkişler merhaba

    8. Dirilupo diri

      Abi 1 mln ye gelmissin Vallah simdi Fark ettim 😅

    9. Oyuncu

      Sen 19.200 kupada lou cikartamiyon ben ise 927 kupada çıkartım kapak olsun 🖕

    10. Mustafa Kara

      Abi dondurmada yapsaydin keşke

    11. Fornetos

      Berat li kaç yaşında

    12. Ruby.

      videoyu izlerken benim bacaklarım yandı varya

    13. mavis babadağ

      Umut ak sakallııııı

    14. KRALhasankaan89 Guven

      Abi ben taş istiyorum ama almayacağını biliyorum

    15. NEON USTA

      Berat abi artık kendine kötülük yapma

    16. Kerem Akgül

      6:27 berat ali ye şiddete hayır

    17. Hatice Özşahin

      8:02 czn buraktayım

    18. Fatma Erdem

      Berat abi videoya başlarken :arkişlar merhaba Normal yutubeler: arkadaşlar merhaba, herkese merhaba arkadaslar vb. YBJ:selam gençler hoşgeldiniz LAZ:herkese merhaba arkadaşlar

    19. batuhan Hartamaci

      3 gün sonra:meraba arkadaşlar bugün amber cıkanka kadar sıcak suda beklicem o sırada umut abi:hihihihihihihih

    20. Semih Alkan

      Arkislar merhaba 😂😂

    21. Miraç Erpay

      40. Gün berat:Evet arkişşlar mortis çıkana kadar yarasa yi cem

    22. kara fırtına

      Berat abi sana üzüldüm

    23. Nisa Nur

      Abi bne büyük kutudan çıkardım. Louyu

    24. Naime Yıldız

      Dalinle mı yıkanıyon😅😅

    25. ッOMEN RİGHT YTポ

      Ben:lan berat hasta olacan Berat:arkişler meraba Ben:bu çucuk manyak sjsjsjjsjsjjsıs Berat:ve bugün sizlerle lou çıkarana kadar buzda galcam Ben:yuh *** oğlum yapmaaaaaa

    26. Mikail Gunyol

      Berat abi sanki ayakların güneşte yanmış gibi geliyo

    27. Eğlenceli oyunlar

      Berat Ali.Spike Çıkana kadar kaktüs ye

    28. sevinç yıldız

      Buz nasıl erimiyo

    29. Nur Özgür

      10 gün sonra berat ali:evet arkadaşlar bugün sizinle birlikte spike çıkartana kadar kakatüsün üstüne oturcam

    30. Asif Agaev

      Adam lou cikarmaq ugruna kendi louya donusdu

    31. Kübra Yılmaz

      Senden daha cesur biri varmı yaa

    32. Kafa topu takımı

      Cok koyduuuu

    33. yağmur aslankaya

      Berat abi: annem arama ya büyük görevdeyim

    34. Mordecai

      arkışlar demesine hastayım bea

    35. Ramazan Koç

      Abi yavaş at louya döndü adam

    36. Talia Güzel

      Berat usutcennnnnnnnn

    37. Rabia elif Öztürk

      Abi umut aksaklığa kışkırtma gelsin

    38. Emre Gültekin

      Ya olum kac yaşında çocuk yazık değil mi lan he el kadar çocuğa h

    39. Uras Brawl

      Video için hasta olucak

    40. OĞUZ

      videoda emek kokuyo

    41. ibrahim bro_94

      Vay be

    42. Serdar Gövenç

      Bende lou var ama ablam sağolsun bana hileli bras stars yükledi

    43. Forever BANGTAN ツ

      2 Gün Sonra Berat Ali : Meraba Arkişşleer bugün Byron Çıkarana Kadar Zehir İçicez :D

    44. sema mia #freeporçay

      Ben bu hesabı görmüştüm 😳

    45. ponçikedi

      Annesi kızdı

    46. ponçikedi

      Annesi yapma dedi dinlemedi galiba

    47. Seyhan Aytekin

      adam lou çıkartacak diye lou oldu🙁😪🤨😲😉😎😎😲😑

    48. canım ailem

      Hasta olcan obi

    49. Bay Pubg

      ilk defa buz yeyen insan🤣🤣

    50. Belinay uçar

      Abi bana büyük kutudan Leon çıktı vallahi çok mutluyum 🤩🤩🤩🤩

    51. AKAY PRO

      Bana LOU var

    52. Qwarex Artz

      Spike Çıkana Kadar Kaktüse Oturdum sdadakdaok

    53. Eslem İncesu

      Berat Ali'ye yazık ya neden bunu yaptın dondun ya

    54. Alp Uçar

      Bu cesaretle buz dolu küvette dünya rekorunu kıracak 1 saat 21 dk kalırsa (Rekor 1 saat 20 dakika suan)

    55. MİÇO

      2 milyon abonede:arkişlar meraba bugün sizlerle amber çıkartan kadar hamamda en sıcak suyla yıkanıcaz.

    56. Hıdır Koç

      Be

    57. Hıdır Koç

      Gvxbuse8

    58. Azad Nebu 2

      arkişler merebağ

    59. MustafaYT

      Arkişler merhaba

    60. Jeamasy Crita

      Abi bu hesabı bana verirmisin nolur bu 9 gün sonra ramazannnnnn💖💖💖💖

    61. mustafa mert

      Abi bu video çok şaşma

    62. Ali Poyraz Demirtaş

      Berat abiye yazık kendimi derin dondurucuda hissettim 😫

    63. Sinem Gökçe

      Bu evde kız falan mı kalıyor kız şampuanları var birsuru ama belkide Asel kullanıyordur

      1. TAKİPTEN ÇIKIN

        Berat abinin sevgilisi var diye biliyorum ama %50 ihtimalle

    64. Hira Nur ile oyun zamanı kılıç 2

      Abi hipotez hipotermiye gircen mal mısın yaaa

    65. Semih Ve Eğlence

      🧖

    66. Serhat ileri

      3:18 ben sana bakarım çorbalar yaparım😂😂😂😂

    67. Göktuğ&Muhammed

      Napim

    68. Mustafa Mustafaa

      🤣🤣🤣🤣🤣🥰🥰🥰🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    69. scp np ustası

      Ve berat abi ozamanı hatırlarsa duşalır

    70. Can Elaldi

      Gay mi lan bu mal

    71. Toca: Krep

      Sana bir milyon az bile

    72. N o o d l e

      Nobody: Berat ali:Gel buz yiyelim

    73. N o o d l e

      0:00 de hızı hızı 2x yapın efsane ahsjjdfkgkf

    74. İsmail Erzen

      Seňi

    75. Serkan Budan

      Abi geçmiş olsun

    76. Salih Çalir

      Abi çok tatlı gözüküyorsun😁

    77. Eylül Bilgin

      keşke bunun yerine lou çıkartana kadar dondurma yeseydin

    78. Çınar Ali Koç

      Kızarmış

    79. CesurTavuk

      beğen ve son rakamına bak 1 Sandy 2 Crow 3 Spike 4 Leon 5 Amber 6 Lou 7 Gale 8 Surge 9 Colette 0 Albay Ruff İnşallah çıkar 2 aboneyim 20 olur mu

    80. Erika Linder

      Nobody: Really Nobody: Berat Ali: Arkışla merba

    81. Çağanefem_forever

      Max çıkarana kadar enerji içeceği için

    82. Ayyüce Okay

      bana lou çıktı bide nani

    83. Hatice Akpınar

      Abi sen lou cikartayim derken kendin luoya dönustun

    84. Arzu

      Anne : yapma oğlum yalan atma 469 tl 99 kuruş

    85. Emir Karabulut

      5:00 en büyük buraspor ak sakallı beyfendi

    86. Mehmet yavuz Asna

      Niye buz yediniz

    87. Ahmet Yeli

      CD merhaba yok te 🤯 mu bu ya da TARSİM merhaba Web merhaba Sitesi Poliçe Sorgulama merhaba nasılsın merhaba ız bir merhaba 1⃣ nasılsın merhaba yok 👋 merhaba yok te 🤯 mu bu ya şimdi ben ne zaman bir adım umut var içimde ki o kadar zaman sonra ilk kez bu hesaba alacak kadar beni mutlu sevseydin merhaba 👋 merhaba nasılsın merhaba 👋 merhaba yok te merhaba nasılsın merhaba ız nasılsın ız bir gün mu bu ya ben de 👋 nasılsın merhaba yok te merhaba nasılsın merhaba ız bir 1⃣ an itibariyle nasılsın merhaba yok 🤯 merhaba 😟 merhaba nasılsın merhaba 👋 nasılsın 👋 nasılsın merhaba nasılsın merhaba 👋 nasılsın merhaba 👋 merhaba yok te 🤯 mu bu ya şimdi ben de bir şey koyma 5liklerin diz diskten sonra alt alt kutuya konur ve bu Nihat Asya Ergün nasılsın merhaba 👋 merhaba yok te 🤯 mu ya te nasılsın 👋 nasılsın nasılsın merhaba 👋 merhaba nasılsın merhaba ız bir merhaba demek merhaba 👋 nasılsın nasılsın merhaba 👋 yok mu te allam sen beni takip etmesin nasılsın merhaba nasılsın 👋 merhaba yok bir sitemim şey değil yok mu te nasılsın allam sen ya ne da

    88. Atilla Murat

      Dokme yeteerr dokmee

    89. bekir çetin

      gerçek şampiyon bursaspor

    90. Emre Toy

      bir berat sözü derki :Geri geldim

    91. Ömer Akkuş

      Yarın berat:bibi çıkartana kadar sopa yedim

    92. Gülbahar Kürkcü

      Helal abi

    93. Ayhan Memmedzade

      YERIN BERAT ABİ:Arkişlar bugün hastanedeyiZ

    94. Seher Dalmızrak

      7:34 wasted

    95. Mehmet Cevik

      Abi silme banA verir lütfen

    96. Hasan Kozen

      Üzüldüm donmuşsun abiiiiiiiiiii🥶🥶🥶🥶

    97. Mikail Akman

      Abi hastaysan geçmiş olsun 😢😢😢😢😢

    98. Gamer Mümin

      Babasi anasi larin i gorse var ya babasi bi vurur

    99. Akıllı Gibi

      Kanalıma abone ol :)

    100. İlker Kaya

      99550 Like Benden