YOUTUBERLARA EKİPTEN AYRILIYORUM ŞAKASI YAPTIM! İNANDILAR!

Berat Ali Yılmaz

586 B görünümler121

    bugün laz ali ye ve ybj ye ekipten ayrılıyorum şakası yaptım çok komik ve eğlenceli video oldu iyi seyirler!
    Yayınlar: www.nonolive.com/berataliyt
    Discord: discord.gg/bRu7VBE
    Instagram: berataliyt
    Sponsorluk ve Reklam: berataliytsponsor@gmail.com
    Merhaba ben Berat Ali Yılmaz. Ağustos 2004 doğumluyum. Sizler için Brawl Stars videoları çekiyorum, abone olarak bana destek olabilirsiniz.

    katma 2 aylar önce

    YORUMLAR

    1. Berat Ali Yılmaz

      55 bin like gelir miii :) 1 milyon olacağız destekleyin :) Yayınlar: www.nonolive.com/berataliyt Instagram: instagram.com/berataliyt/

      1. Asil Hasan Ünsal

        @Eftelya’nın Renkli Dünyası 1mnnnnnnnnn😎😎😎😎

      2. Killua

        Çarı

      3. Killua

        gelmez

      4. Mehmet Emin Çetin

        Abi 70 bin like geldu

      5. Elif Savran

        Berat ağustosun kaçında doğdun lütfen cevao verirmisin

    2. jagu abub

      arkeşler

    3. ÖMER FARUK GÜNAL

      2050de izleyenler likee ):

    4. Berat Ekin

      Giriş:Arkiişlar Merhaba

    5. Osman eren Yaman

      2:42 HAHAHAHHAHAH

    6. ANIL ZENGİN

      like 71 bin kırıkkale selam olsun

    7. Brawl Stars Supercell

      Heje gelir

    8. Ceylin

      Valla çok komik beratin yalan atması falan

    9. Ceylin

      Ybj: Ne var lan demesi ve laz ın Laz:efendim demesi 😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😅😅😅

    10. ᗰᗩYᗰᑌᑎ Kᗩᖴᗩ

      Berat ali abi kaç yasindasin

    11. Erika Linder

      Ay şu arkişla merba lafı çok iyi yaaaa

    12. Poyraz Ege Yer

      YBJ:NE VAR LAN 😡 LAZ:EFENDİM❤️

    13. ortefpro

      2:40 👍

    14. Harun Cengiz

      Ybj çokkomiksin

    15. Redmi Redmi

      Arğğaşlar merhaba

    16. Hüseyin Dogrukul

      E-efeckt verdim kendime😃😃

    17. hakan kayık

      sdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    18. hakan kayık

      wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwweeeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwweeeeeewweeeewwwweeeweweweweweweweewewewgydwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwqqwwwwwwwwwwwwwwwwwqqwqwqwqwqwqwqwqwqwwqqwwq

    19. hakan kayık

      ggggggggggggggggggfgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggfgggggggg

    20. JADOLİVE UTKU

      YBJ:NE VAR LAN!😏 LAZ:Efendim☺️

    21. Enes Gökdemir

      ARKADAŞLAR BÜYÜK HARFLE YAZIN

    22. Ali Akif Tosun

      Beratbunuyap diye seri gelmesini isteyenler +1lesin

    23. PİXE ÇINAR

      arklar ybj bilmeseydi berat ybj demezdi yunus abi derdi

    24. Mutlu Yagci

      #R# çok komik şaka

    25. Emre Taşkıran

      Abi ama sen küfür et miyodun abi ama bidaha küfür etme

    26. BRT BS

      YBJ: yürü git lan LAZ: yok abi ya ne ayrılması NOT:ybj orada küfür ettiği için böyle yazdım

    27. halil furkan tutumlu

      Güzel vidyo

    28. MUHAMMED BORAN YAŞAR

      ABİCİM1 M HO

    29. prenses şeyma tv

      Berat ali siz ekip hiç bence

    30. ilke elbe

      Arkişler

    31. Akşin İsmayılov

      8:46 qülüşüne kurban keseyim bende seni çok seviyorum berat abi

    32. şenay tekin

      YBJ : Ne var lan!😏 Laz : Efendim😊

    33. Zöhrə Ərəbzadə

      Berat ali ben azerbeycanlıyım bacim ve abeğim ile izliyoruz sen 10 numara 5 yıldızsın seni seviyoruz

    34. Hasan Akyüzlü

      Komik olmuş

    35. Murat Yılmaz

      Berat Ali'nin atasozu:arkidaslar meraba

    36. Azra

      laz ve ybj farkı şödğlgsllhğtzhpx

    37. Sancak Kasem

      Böyle giriş yapma bok gibi oluyor

    38. Yağmur Kaya

      Milyon izleniyo video ama abone olmuyoz 1 milyon abone yok

      1. Ayxan Tube

        Artık var

    39. Krow PUBG MOBİLE

      Arkiaşlar meraba

    40. Gulnar Atlixanova

      trlocal.info/number/Vn3cQTlqExJIs5o66r2dnA

    41. IceMortis

      Normal insanlar:Merhaba arkadaşlar Berat Ali Yılmaz: Arkişler meaba. SJSJSJSJSJSJSJ

    42. Ferhat Uygun

      Arkişlar MeRaBa

    43. Suvejd Kadriu

      Abi bu beroyu cok seviyorum cok eglenceli biri

    44. Semra Üzüm

      YBJ: NEVAR LAN LAZ:EFENDİM

      1. Ayxan Tube

        Not:çaldın

    45. YS Yunus Show

      O attı .d

    46. Tuğra Şamhili

      Lan ybj ne var lan

    47. Irmak Akbulut

      YBJ'NIN 'NE VAR LAN' DIYE ACMASI

    48. Emir

      Berat ata sözü derki meriba arkişler

    49. görkem gürbüz

      ybj,,,, ne var lan

    50. Selma Özbolat

      Muhammet E

    51. ReanGost

      Emek harcıyrom bi zahmet profile tıklayabilirmisin"

    52. ReanGost

      Emek harcıyrom bi zahmet profile tıklayabilirmisin"

    53. selma daye

      berat abinin merhaba arkadaşların nası diyo arkişler mehabas

    54. Melek KAZAN

      Yeşil perdeyi özleyenler +1

    55. Adem Algül

      Hayaller:ekibe alındın Gerçekler:kulüpten atıldın

    56. Yagmurberru Bostan

      Arkislar merhaba

    57. TEK OYUNCU

      8:45

    58. Harry Potter

      YBJ: Ne var lan😏😎 LAZ: Efendim🥰

    59. Harry Potter

      Bir Berat Ali Yılmaz sözü derki: AKİŞŞLAR MERABA🤣

    60. Tosba Mosba

      Bütün youtuberler : herkese meraba arkadaşlar Berat Ali❤ : *Arkişler merabağ*

    61. USTA OYUNCU

      0:00 arkişlar meraba😂😂😂😂😂😂

      1. Ayxan Tube

        Hahaha

    62. FURKAN ÖZTÜRK

      Ybj adamsın

    63. Elif Savran

      Ağustos kaç doğumlusun lütfen cevap verr

    64. Dilanur Çelik

      01:03Abi çok tatlısın

    65. Mehmet nesim Düzce

      Hahahah

    66. EDİTÇİNİZİM

      LAZ: AYRILMA BEN SENİ ÇOK SEVİYORUM BERAT ALİ: GERÇEKTEN Mİ?? LAZ: EVET ♥️♥️ YAAAA LAZZ KRALSIN SEVİLİYORSUN ♥️♥️♥️♥️♥️😘😘😘

      1. EDİTÇİNİZİM

        @EYMEN KARTAL KANALIMA ABONE OLUR MUSUN

      2. EYMEN KARTAL

        Ayn

    67. a da

      0.00

    68. Buğlem köker

      YBJ:Bi S!K!T!R!G!T LAZ:Ben seni çok seviyorum ya

    69. De get

      Abi ben lıke attım bildirimleri açtım obone de oldum zaten bunların hepsini hep yapım kalp atarmısın?😘

    70. Panda ʕ ́•ᴥ•`ʔ

      YBJ:Ne var lan✌ LAZ:Efendim🤗 Fark var ikisinide çokk seviyorum 🤘💙

    71. Semra Turhan

      Polat öğretmenim yeni ya

      1. Semra Turhan

        Laz sen videoda para harciyon sonrada papa kazanıyosun begenilerden ne anlami kaliyo

    72. ꧁Buğlem꧂

      Hepiniz 1 evde misiniz herkesin arkası aynı odası :d

    73. ROJHAT BATU

      ArkİşlaR merhaba bugün sizlerle beraber ybj ve lızı aricaz😂😂

    74. HüseyinBerat TOPÇU

      Abi görüntülü arasaydın

    75. Halil Otunc

      ArKişlar Meraba sarıp sarıp izliyom

    76. Music Tv

      arkiişler meraba diyişi çok güzel yaa

    77. Alimert Yenikuyu

      bir brlat ali atasözü derki:EF EFEKT VERDİM KENDİME

    78. emirhan selim

      ARKİŞLER MERABA

    79. Gamze

      berat CrafRise oynasana çok iyi oyun çok kişi ssever ve izler

    80. YİĞİT

      00.00ARKİŞLAR MERABA

    81. Hatice Gural

      Ybj: ne var lan Ybj :ekip mekip yok ki Laz : efendim Laz : hem ekip olarak hemde arkadaş Laz: ayrılma ben seni çok seviyorum Berat ali : hiç böyle bir şey beklemiyordum Zfdzgdxdxgd😅😅😅😅😅

      1. nil kayalar

        Offfffff

    82. ALİEFE Topak

      E-K-İ-P-L-E-N-D-İ-N

    83. Fatmanur Çiçek

      Yaa lazın gülmesi (ssssssssssssss ):-)🐍

    84. CuppeX - Brawl Stars

      "Hayalim TRlocalr Olmak" "Ama Abonem Yok💔"

      1. Mina

        @EYMEN KARTAL Ayn katılıyorum şimdi de 106 abonesi var pirimci işte

      2. EYMEN KARTAL

        @Caner Akçin mL bu primci

      3. Caner Akçin

        Abone Oldum ☺

    85. Yusuf Çekim

      Sa sa koydum sana 🤟🤟🤟🤟🤟

    86. BS SUDE

      Abi lazı ararken çok ciddi gözüküyosun valla😂😂

    87. Selvet Erdoğan

      Hhh

    88. Yavuz Selim Aydoğan

      YbJ çokta önemli değil jktxkdkksk

    89. Ufuk Özgül

      8:40 SAHFKJSAFSAFH

    90. Utku Dadasoglu

      Ya laz abi neden spoiler verdin ya ekiple video ile ilgili off yaaa hahaha 🤣

    91. ah aj

      Daha yeni mi şu çiçeği çıkarıyo berat xd

      1. вυѕяα

        lnğwsjsköğsj

    92. Ahmet Güngör Aksoy

      8.0 laz ifşa

    93. MERT EFE EKİZ

      sa

      1. вυѕяα

        as

    94. MERT EFE EKİZ

      trlocal.info/u/video/iIptf9G2y5yXhIA

    95. ufuk kose

      eşşek

    96. [Emirhan] 2072

      kanalımıza abone olur musunuz lütfen

    97. GARİP GÖLGE

      0:05 berat slldld

    98. KAĞAN ÖZGÜL

      Yalancı oldun beyin menim vidyoyu

    99. emre şahan

      Arkidişlar meaba

    100. abdulkadir ok

      Laz:hımm meğerki ne kadar ybj leyle tartismissin